2012. február 29., szerda

Hello Kárpátalja

Köszöntelek!
Mint, minden blog indításakor illik bemutatkoznom: Tóth Tibor vagyok, Kárpátalján élek, és a helyi lakossághoz írom javarészt ezt a blogot. 
Négy éve foglalkoztat már, hogy miként lehetne boldogabban, sikeresebben élni.
A Boldogabb élet bejött, de a sikeresebb még várat magára, ugyanis nem épp hétköznapi szakmákban tűztem ki a célszalagot. Erről egy picit bővebben annyit, hogy: az első motiváló jellegű könyv (Napoleon Hill - A siker titka: pozitív lelki beállítottság) olvasásakor még fogalmam sem volt, hogy mihez kezdek, ha befejezem az iskolát. Évekig nem tudtam milyen szakmában szeretnék tevékenykedni, de hirtelen bekattant, hogy az emberek motiválása, segítése céljaik elérése érdekében, igencsak nemes elhivatottság és idővel bele is forrta magát a szívembe. Sok ilyen témájú könyvet olvastam és ezzel a bloggal szeretném átadni nektek a tudásomat, hogy hasznotokra váljon.
Szeretném, ha tudnátok, hogy rám számíthattok, ha meguntatok hajtani a mindennapi mókuskerékben. Pénzt nem tudok adni, de segíthetek olyan szintre jutni fejben, hogy megtaláld a megoldásokat. 

Tudom én is, hogy nehéz fába vágtam a fejszém, nem lesz könnyű mindenkinek megfelelő bejegyzéseket írnom, főleg ha szóba kerül majd a média vagy az oktatás... De ez még maradjon a jövő zenéje. A soron következő bejegyzésekben szeretném megismertetni veletek "A titkot", elmesélem én hogyan alkalmazom. Valamint szó fog esni még a célokról, hogyan tűzzük ki őket, milyen tervet készítsünk a megvalósításuk érdekében. És be szeretnék mutatni egy könnyen elsajátítható módszert a stressz és idegeskedés elkerülése végett. Tehát lesz dolgom bőven! Valamint még egy dolog, amit nem hagyhatok ki: fel fogom világosítani a kárpátaljai lakosságot egy olyan lehetőségről is, amiről a média semmit nem közöl, vagy 5évente egy lealacsonyító félcikket publikál.
Köszönöm, hogy időt szakítottál rám és ha érdekel amikről írni fogok, március 2.-a este új bejegyzéssel itt leszek. De az is lehet, hogy már elsején.
Ha van olyan ismerősöd, akinek segíthet ez a blog, kérlek ajánld neki jó szívvel. Lehet, hogy egyszer busásan meghálálja!
Addig is azt kívánom neked, hogy légy vidám: Ha az élet citromot ad, te kérj hozzá martinit is! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése