2012. március 10., szombat

A Titok


Az előző bejegyzésben megígértem, hogy bemutatom nektek A Titkot. Aki, még nem látta megtekintheti a lenti videóban, a teljes filmet. Figyelem, krónikus életszemlélet változást okozhat. A titok megadhat nekünk mindent, én sokat alkalmaztam, idáig. Sok mindenben segített mikor magam alatt voltam, vagy gondjaim voltak. A lényeg, hogy fejben elképzelsz egy szituációt a legapróbb részletekig, ami boldogságot okoz. Majd ezt ismétled nagyon sokszor.
Könnyű is lenne, ha egy este elképzelnénk egy Ferrarit a felhajtóra és másnap már ott is áll. Viszont nem ilyen egyszerű ez!
Én úgy értettem meg a filmben látott információkat, hogy elkezdjük megvalósítani a részcéljainkat, miközben vizualizáljuk a célunkat és így tudatosan, olyan körülményeket vonzunk be az életünkbe, amelyek segítenek, vagy gyorsítják a céljaink elérésének folyamatát.
Próbáljunk hálát érezni és boldogságot, mintha már elértük volna a célunkat.
Most következzen a film, hogy megértsd, és tiszta legyen minden, mit is próbálok meg átadni nektek itt.
Jó szórakozást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése